Hyper Island tar steget in i Finland

Hyper Island presenterar idag ett officiellt samarbete med Annonsörernas Förbund i Finland, Mainostajat. Hyper Island ska erbjuda Mainostajats medlemsbolag utbildning inom förändringsarbete och tillsammans med bolaget ta sig an den finska marknaden för att framtidssäkra fler bolag.

Hyper Island arbetar redan med ett flertal kunder i Finland, inom bland annat finans och byråvärlden, och kommer nu även placera medarbetaren Mika Sarimo i Helsingfors.

Hyper Island kommer till en början att erbjuda bolag förändringsledning från Hyper Island Business Transformation och senare även intensivkurser inom digital transformation.

Finska bolag som står inför stora förändringar som exempelvis digitalisering och konkurrensen från internationella bolag måste förändra sitt sätt att arbeta. Bolags transformation bygger på att människor är beredda att ändra sitt sätt att arbeta på och förändringsarbete och företagskultur är det vi är bäst på, säger Otto Ruijs, Head of Business Transformation Europe.

För mer information:

Heidi Rundt, Head of Business Transformation, Nordics & Amsterdam
Tel:+46768780024
heidi.rundt@hyperisland.com

Mika Sarimo, Client Partner Finland
mika.sarimo@hyperisland.com

Mer information om Hyper Island:

Mer information om Mainostajat: